هیتر جت دوگانه سوز

قیمت و خرید مستقیم جت فن دوگانه سوز از الوند

هیتر موشکی دوگانه (Heater Jet) که هم با سوخت گاز و هم با سوخت گازوئیل کار می کند، در مدل های مختلف باکدار و بی باک و هم چنین دودکشدار و معمولی تولید شده است. این هیترهای موشکی در صنایع غذایی، گلخانه، مرغداری، پرورش قارچ و…. در برای تولید انرژی گرمایی مورد استفاده قرار می گیرد.

هیتر جت

هیترجت 100 تک موتوره

100 هزار / تک موتوره / 7000 مترمکعب هوادهی

هیترجت 100 دو موتوره

100 هزار / دو موتوره / 5000 مترمکعب هوادهی

هیترجت 100 اگزوزدار

100 هزار / دو موتوره / 5000 مترمکعب هوادهی

هیترجت 50 گازی

3500مترمکعب هوادهی / 2000 مترمکعب گرمایش

هیترجت 50 گازوئیلی

3500مترمکعب هوادهی / 2000 مترمکعب گرمایش

هیترجت 50 باکدار

3500مترمکعب هوادهی / 2000 مترمکعب گرمایش

معرفی جت فن دوگانه سوز گازی- گازوئیلی

جت هیتر یا هیتر موشکی دوگانه، نوعی بخاری صنعتی است که از هوا به عنوان وسیله انتقال حرارت استفاده می کند و در گلخانه ، مرغداری، سوله و سالن های بزرگ صنعتی کاربرد دارد.

————————————————————

دسترسی به محصولات الوند:

هیتر صنعتی (همه هیترهای گرمایشی الوند)

هیترجت

هیترجت گلخانه

هیترجت مرغداری

هیترجت گازوئیلی

————————————————————

جت هیتر را میتوان با استفاده از یک ترموستات مرکزی و واحد کنترل و نظارت کرد؛ یک طرف هوا را مکش می کنند و طرف دیگر هوای گرم را بیرون میدهند و به این ترتیب میتواند کمک شایانی در تنظیم دمای هوای داخل سالن کند.

راهنمای خرید جت هیتر دوگانه سوز گازی و گازوئیلی

اگر قصد خرید دارید و به دنبال تهیه آن برای کسب و کار خود هستید، احتمالا نکاتی که در این بخش ذکر شده میتواند به شما در انتخاب مناسب کمک کند.

  • نوع: همان طور که پیشتر مطالعه کردیم دستگاه ها میتوانند از دو نوع همرفتی و تابشی باشند و همچنین درک نمونیم که هر کدام از آنها با کدام نوع محیط سازگاری بیشتری دارند پس حتما در خرید خود دقت لازم برای انتخاب مناسب را داشته باشید.
  • امنیت: نکته قابل تامل این است آن ها از سوخت های بسیار خطرناک استفاده میکنند و بهره گیری از آن ها برای محیط هایی که مستعد شعله ور شدن هستند میتواند فاجعه بار باشد، قبل از خرید حتما کمی در مورد نیازتان به آن کمی فکر کنید.

البته این طور فکر نکنید که این بدان معناست که دستگاه ها امنیت لازمه را ندارند، بسیاری از دستگاه های امروز از سیستم های محافظی استفاده میکنند مثلا در مواقع بالا رفتن بیش از حد دما دستگاه بطور خودکار خاموش میشود؛ هنگام خرید خود حتما به ویژگی ها و آپشن های موجود دستگاه توجه فرمایید.

  • سایز و حجم: قبل از خرید حتما به حجم هوایی که قصد گرم کردن آن را دارید فکر کنید تا برای انتخاب حجم و توان دچار تردید نشوید؛ همچینین میتوانید با ماکی کالا تماس گرفته و برای انتخاب مدل مناسب مشاوره رایگان بگیرید.
  • قابلیت حمل: با وجود اینکه ممکنه فکر کنید که نیازی به حمل دستگاه خود ندارید، قابل حمل بودن میتواند آپشن خوبی باشد چرا که برای پر کردن تانک یا در موارد اضظراری قابل حمل بودن آن میتواند بسیار کمک کننده باشد.
  • قیمت: میرسیم به قسمت شیرین داستان، با توجه به این که مدل های مختلفی از این دستگاه در بازار موجود هست قیمت های نوسانی زیادی هم مشاهده می شود که حتما قابل تامل است، اصلا به شما توصیه نمی کنیم که ارزان یا گران بخرید، تنها توصیه ما به شما این میتونه باشه که محصول خودتون رو از جاهای مطمئن و با ضمانت بخرید که در صورت پیش آمد ناگهانی بتونید با خیالی آسوده محصول رو مرجوع یا تعویض کنید.
  • سوخت مصرفی: این دستگاه ها از لحاظ نوع سوخت مصرفی به چند دسته تقسیم میشوند که شامل گازسوز، گازوئیلی و دوگانه سوز میباشد، نوع سوخت مصرفی تاثیر بسزایی در کارکرد آن ندارد، بهتر است بر این اساس سوخت خود را انتخاب کنید که دسترسی و قیمت تمام شده کدام سوخت برای شما بهتر است.

جت هیتر ها در کجا ها استفاده می شوند؟

همانطور که اشاره کردیم، بسته به نوع فضا و صنعتی که قرار است جت هیتر در آن استفاده شود، نوع آن هم تغییر می کند. مثلا در گلخانه ها باید از جت هیتر های برقی که هوای پاک و بدون گازهای خطرناک تولید می کنند، استفاده شود. استفاده از نوع گازوئیلی می تواند به گل ها آسیب زده و آنها را پژمرده نماید.

سالن های دیگری مانند کارگاههای که افراد در آن حضور دارند، سالن های پرورش قارچ و برخی دیگر هم باید از نوع برقی این هیتر ها بهره ببرند. جت هیتر های گازوئیلی را به دلیل اینکه دی اکسید کربن تولید می کنند، باید در سالن هایی نصب کرد که تهویه مطوبع درست و حسابی داشته باشند تا این گازهای مضر را خارج کند. استفاده از جت هیتر گازوئیلی با همین شرط وجود سیستم تهویه در سالن های مرغداری و پرورش طیور بلامانع است و مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

برای خرید این محصول به مشاوره نیاز دارید؟​

پیش از هرگونه خرید از کارشناسان الوند مشاوره رایگان دریافت کنید. روی شماره زیر کلیک کنید:)

اسکرول به بالا